SJUUUK...

...är vad jag är! Mina två sista veckor i Sverige spenderade jag med att må lite sisådär, när jag åkte till Frankrike var jag sjuk. Men genom ett under blev jag frisk på flyget (lr nästinpå), och sedan dess har jag hållit mig helt frisk. Fram tills nu, d.v.s. Började med ont i halsen, men nu kan jag ganska lugnt säga att jag också har ont i huvud, öron och har, enligt min värdmamma, feber.

Därför ska jag gå och lägga mig nu, för att fungera någorlunda imorgon. Men om jag inte uppdaterar bloggen på ett tag vet ni varför!!

(vill ni ha en underbar bok att läsa? läs "Guernseys litteratur- och potatisskalspajssällskap" av Mary Ann Shaffer; även om namnet låter lite halvt om halvt oseriöst, är det en underbar bok. Eftersom den handlar om andra världskriget skäms jag för att säga att det är en måbrabok, men jag tror man måste läsa den för att förstå vad jag menar)

Kommentarer
Postat av: dunja

Åh då är vi två! Jag har varit sjuk ända sedan du åkte, ser det som ett minne av dig (Y)

2010-09-20 @ 14:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0