Tredje månaden

shiit jag är redan inne på min tredje månad här!!! 3 månader av 10 är nästan en tredjedel.. Shiiiit vad tiden går fort, det vill jag inte!! Skillnaden med ett år i Frankrike och ett år i Sverige är att du inte tar ett år i Sverige så seriöst, för du vet att det du inte gör ett år kan du göra nästa... Men jag har bara 1 år!! Det var när jag insåg det jag drabbades av panik och ville planera in 318947184 saker samtidigt. Så blev det kanske inte, men imorgon är det helgdag och då åker jag med en kompis till Bordeaux, har inte varit där förut så det ser jag fram emot!!

Sedan tog jag tag i mitt hårproblem-mitt hår har blivit jätteslitet och min lugg så lång att den inte längre kunde kallas lugg. Så jag övervann mina rädslor (jag går till EN frisör i sverige. det är bara henne jag litar på så jag var inställd på ett år utan klippning) mamma går också till henne, så om du läser detta mamma kan du berätta hur mycket hon betyder för mig ;D
...
det blev okej. Jag kan iaf se igen!


shiit il y a déjà 3 moins ici!!! 3 moins sur 10, ca c'est presque un tiers.. aaah tout s'est tellement vite passé, et je le veux pas! Le difference entre une année en France et une année en Suède c'est que tu le prends pas serieux, ton année en Suede; on sait que s'il y a des choses qui tu ne fais pas pendant un an, tu peux le faire l'année prochaine; mais je suis seulement en France pour un an!! Alors je me sens que je dois faire tous les choses à la même temps maintenant. Ca peut être difficile, mais demain je vais à Bordeaux avec Justine. Je me réjouis à l'avance de ca!!
(suis desolée pour mon francais, c'est pour voir mon progrès dans quelques moins...)


Kommentarer
Postat av: Mam

Kul, nu kan jag gå på fransk-kurs. Idag har jag lärt mig vad shiit heter!! + ett par saker till från min gamla gymnasiefranska.

PS. Jag ska till Josephine snart, så jag hälsar...

2010-11-10 @ 21:12:25
Postat av: frida

Bra att tiden går fort så du kommer hem snart ;)

nej ha så kul och gör alla miljoner grejer men kom hem i tid bara haha :)

2010-11-11 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0