Nervöööös




Har ägnat dagen åt att måla huset jag bor i (jag är om än inte jättenöjd med resultatet); som välkomstpresent ill min värdpappa!!
Jag är jättenervös; han anländer när som helst och jag hoppar till vid minsta ljud.
Han åkte på en utbildningsgrej den 29 augusti och jag anlände den 28, alltså har jag knappt träffat honom.
Jag ser fram emot det jättemycket; men det känns ändå otroligt konstigt: efter 2 månader har man kommit in i vissa vanor och det kommer bli underligt med en femte person; jag tror min värdmamma har rätt när hon säger att man liksom måste omanpassa sig nu..
Dessutom har alla känslor jag hade innan Frankrike börjat komma tillbaka; tänk om han inte gillar mig, tänk om vi inte kommer överens o.s.v.
Min värdmamma tröstar mig med att han tycker om alla (alltså kan jag ta det personligt om han inte tycker om mig)..

Jag är egentligen för nervös för att skriva det här, alltså tänker jag inte ge mig på att skriva det på franska.. Men när jag inte är ett nervvrak SKA min blogg bli tvåspråkig, Så Det Så!

...NU KOMMER HAAN


Kommentarer
Postat av: dunja

Nu säger jag inte det här "för att jag är snäll" som du påstår, för det är jag inte, MEN, jag tycker din målning är fantastisk och om det är Dennis Hopper där i bakgrunden så är den också ganska fantastisk. pus pus!

2010-11-07 @ 19:18:24
Postat av: Emmy

Hajhaj <3 Den är otrolig ju o:

Jag blev avundsjuk nu för jag sitter o ritar en serie här hemma i so:n. Den är inte alls lika fin ):// Din älskade syster Emmy :D



Pusspuss den är jättefin// Mammie :D <33333

2010-11-07 @ 19:33:27
Postat av: Unni

Hej satt inne på utbytesstudent och tittade och såg din blogg och var liksom tvungen att kolla:) Jag är liksom jätte jätte sugen att vara utbytesstudent i Frankrike. Jag går fortfarande nian men måste börja planera nu;p Iaf så undrar jag om man måste vara as bra på franska? När du pratar med din värdfamilj pratar du engelska eller franska? För jag har ju änn så länge bara gått franska i tre år.. Hur länge hade du gått franska innan du drog till frankrike? Hoppas du is svara:) Mvh. Unni P.s Det var en jätte fin målning han kommer nog älska den! :)

2010-11-09 @ 21:05:52
URL: http://unnilicious.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0