Tänk om man hade ett litet litet liiiv...

...då hade jag ju till och med haft något att skriva om!!

Idag var jag på jobbet, vilket betydde att jag missade ännu en dag av fint väder
Sedan var jag nere på stan och hämtade ut mina analoga bilder!!! De e väl inget att skryta med, men jag blev glad ändåå.. Sedan kom jag hem, låg på gräsmattan, sprang, fixade med emmys present och kollade på tv.

jag vill verkligen orka träffa människor och vara LIIITE social nu sista sommarn i sverige, men jag är helt enkelt för trött :-( och det e helt enkelt för skönt att ligga och halvsova på gräsmattan... men vill ni ses någon dag och göra mig sällskap så hör av er, there's enough of min gräsmatta for all of us ;>


Kommentarer
Postat av: dunjis

Hanna ma chérie, what can i say, du kan få göra en roadtrip till Läppe nästa helg om du inte har något annat för dig. Det finns fruktansvärt mycket intressanta saker att ta sig för där. Typ plocka svamp i skogen, simma i en sjö med alger, för att inte tala om KÖPA GLASS I KIOSKEN. Moreover, jag vill hemskt gärna ta del av dina fantastiska analoga bilder någon dag.



PS. Jag älskar att det ligger en annons som heter "dra till Paris" under ditt inlägg. DS.

2010-06-30 @ 12:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0