Influensan

Jag har inte laddat upp ett inlägg på flera veckor nu.. Jag skyller på att jag har fått influensan, fast den har jag bara haft sedan i onsdags..

Nåja. Jag mår iallafall lite bättre nu så tänkte ägna denna otroligt lååånga lördagseftermiddagen åt att uppdatera min blogg lite ;> när jag har ork ska jag resa mig och hämta min kamera också!

OKej.. så julen spenderades i la Rochelle. Jag gjorde inte så mycket, min värdmamma och jag spenderade de flesta dagarna innan jul i köket och bakade och hade oss. Det blev ett ganska okej resultat, fast det tog 2 veckor innan mina knäck kunde ätas utan papper.

Den 24 började vi äta på kvällen; typ alla släktingar min värdfamilj hade i la rochelle och i närheten kom dit och så åt vi grodlår och sniglar och diverse andra saker och gick och la oss vid 3-tiden. Dock så visste inte alla barn som var där att vi hade gått och lagt oss sent; så klockan 7 den 25 skulle dom promt öppna alla julklappar. Sedan så satte vi oss för att äta igen; vilket tog hela dagen. Jul i sverige är rena rama dieten i jämförelse; jag är fortfarande mätt ;>

Efter jul åkte jag hem hit; fast efter två dagar här som mest gick åt till att.. sova.. åkte jag till en by här bredvid till en kompis och var där till nyår. Alla i min årskurs + parallelklasserna ordnade en fest (här är festlokalen placerad bredvid kyrkogården,, weird ><),, det var kul; GOTT NYTT ÅR; BON NOUVEL AN; HAPPY NEW YEAR (jaaa, jag tror jag fortfarande har lite feber...))

Därefter åkte jag tillbaka hem till min kompis och sov i en dag, en natt och en halv dag till och sen åkte jag hem till mig och sen började jag skolan och sedan blev jag sjuk och sedan sov jag en dag, en natt, en dag, en natt och en halv dag till och nu är jag uttråkad för att jag bara har sovit den senaste veckan :(

Senare idag eller i morgon ska jag ladda upp foton, jag lovarlovarlovar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du kryar på dig snart sötnos! Jag har inte tråkigt, jag målar väggar med magnetfärg - det verkar funka bra...

2011-01-08 @ 15:44:03
Postat av: dunja

Jamen,

uppdatera nu då.

Har du fått mitt brev förresten? (((:

2011-01-20 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0