Och så har man börjat skolan...

GODMORGON! Detta blir ett snabbt inlägg för jag ska snart ta bussen. Igår var iallafall min första dag i skolan! Jag fattar ingenting av vad de säger men det bir väl bättre såsmåningom. Min skola är ett ombyggt slott!! Fast mycket mer intressant har jag inte att skriva, alla var snälla, hjälpsamma,, det liknar ganska mkt svenska skolan fast maten var.. intressantare (inte nödvändigtvis bättre, men typ.. ägg med wannabe kaviar?)

Nu hinner jag inte skriva mer, men ska försöka komma på ngt roligt inlägg tills ikväll!
Ha det bra alla!!

//Hanna

Kommentarer
Postat av: Freddy

Slott?! Nu blev jag lite avundsjuk...

2010-09-09 @ 20:59:23
Postat av: Yvette

Fett coolt att det var ett slott :o

2010-09-10 @ 09:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0