Back in business

 



Okej, jag vet att jag inte har laddat upp ett enda inlägg på en vecka; men jag har varit trött och inte haft tid; men jag ska försöka bättra mig!

Jag vet också att bilden ovan inte borde ha något att göra med Frankrike, MEN JAG SKA BÖRJA PÅ KARATE
Intressant, va?
så 1-4 ggr i veckan (att gå en gång i veckan kostar lika mycket som att gå fyra gånger) kommer jag att ta karatelektioner,, vi får se hur det går, men jag känner mig iaf fett pepp ;D

Kladdkaka är otroligt älskat i frankrike, om ni någon gång åker hit, baka det!! (fast av ngn anledning är deras kakao mycket ljusare än vår kakao i sverige?)

Idag har jag haft konsthistoria,, jag älskar den kursen. Det e en lektion som igår gick åt till att titta på en film från 1920 + baletter, och idag fortsatte vi med balettgrejen.. Vi såg en balett som en svensk hade gjort. Hur kom det sig att alla andra baletter var vackra och "fängslande" och sensuella och alla andra ord som vår lärare använde, medan den svenska...
hmm, lättast blir det nog om jag förklarar en scen: 
     Han som hade huvudrollen satt och sörjde, men då kom en haltande figur från ingenstans och smällde en papperspåse i hans öra! Nu tycks alla franskar tro att det är något man gör varje dag i sverige, vilket jag lät dem tro.

Jag är ganska trött när jag skriver detta, vilket förklarar varför inlägget blev lite konstigt..
Bonne nuit et à demain!!! <3

Kommentarer
Postat av: felicia

haha jag hittade dig! eller alltså.. jag gick in på din facebook och så såg jag din blogg. hade ju glöma va den hette :( nu ska jag fan va en trogen läsare! saknar dig! trevligt med karate förresten, man kan ju behöva nån som skyddar en! OCH FESTIVAL NÄSTA SOMMAR! PUSS OCH KRAM

2010-09-30 @ 12:15:39
Postat av: Frida

2010-10-01 @ 23:56:42
Postat av: Magda

Hur mkt kostar det att börja karate i frankrike? :-) eller vilken sport som helst?

2010-10-15 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0