YFU

Nu går denna bloggen att hitta på YFU Sveriges hemsida. Jag vet inte, men det känns som att jag får lite mer press på mig att ha en intressant blogg då; men det är svårt.
Idag är det min värdmammas födelsedag, eftersom jag inte kan ta mig till ett köpcenter utan henne så har jag inte köpt något, jag ritade istället en bild på deras hund och skrev grattis. Jag tror hon blev glad, hoppas det iallafall.

Jag har blivit inbjuden till en Halloween fest!!; men franskarna förvånade mig med att berätta att man inte skulle klä ut sig. Eftersom allt annat dom planerar är så underbart flummigt och extremt så blev jag lite besviken; men jag lider av brist på fantasi när det kommer till utklädnader så det var väl bara bra egentligen.


Jag lider av kronisk trötthet för tillfället och jag önskar att det kunde bli lov nu!!! Jag ska åka till la Rochelle med min värdfamilj och turista lite,, 2 ½ veckor kvar bara!! Men helgen ska jag tillbringa i Agen hos min "cordinatrice",, ungefär som min kontaktperson om jag vill prata om något jag inte kan prata med min värdfamilj om. Det är en tjej som har varit i USA (dock får jag inte prata ett ord på engelska med henne) och även om allt fungerar jättebra med min värdfamilj tog jag tillfället i akt till att spendera en fredagkväll och en lördag i en storstad när hon frågade om jag hade lust. Jag älskar att bo på landet; men det ska bli skönt med avkoppling från allt lugn ;>


Kommentarer
Postat av: vickan

saknar dig din korv! säg till när jag kan hälsa på. för då kommer jag och hälsar på.

2010-10-06 @ 22:07:01
URL: http://macavety.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0