Tänk att ni läser denna blogg...

Just nu har jag 15-20 läsare varje dag,, sedan två veckor tillbaka! Jag har helt glömt att kolla statistiken, så jag blev glatt överaskad (jag tänkte att 5 var att önska för mycket). Jag kan räkna till 7 st jag VET läser min blogg, fast det tvivlar jag på att de gör varje dag, så det är alltså folk utöver mina närmsta vänner och min familj som läser min blogg. Vad trevligt ;> Ni får gärna kommentera, men jag vet inte hur man svarar på kommentarer :$ (älskar dock att få dem)

Jag har ingen lust att gå till skolan imorgon. Torsdagar är värst, 2 h historia, 2 h matte, 2 h franska, spanska och sen 55 minuter konsthistoria, som liksom inte lyckas väga upp 7 timmars _jag.hittar.inget.ord.här.men.ni.fattar.grejen_. Dessutom måste jag gå upp klockan 6 och sedan ge mig ut i kylan (även om det är 20 grader under dagarna fryser jag ihjäl varje morgon i väntan på bussen).

JAG VILL HA LOV. JAG VILL SPELA BASKET. JAG VILL SOOOOOVA IMORGON. JAG VILL ATT FRANSKARNA SKA STREJKA HELA NOVEMBER. Den enda tilltalande tanken att gå upp på morgarna är att jag ärligt talat älskar min klass, man blir så glad av alla i den och dom har världens mest underbara humor.        ...fast jag skulle ändå önska mig en sovmorgon någon gång ibland...

IMORGON TAR JAG MED MIG KAMERAN,, så håll tummarna för bilder i morgondagens inlägg ;>

Kommentarer
Postat av: vickan

jag läser!

2010-10-13 @ 20:20:22
URL: http://macavety.tumblr.com
Postat av: Frida

Jag läser din blogg varje dag ;>

2010-10-13 @ 21:03:05
Postat av: Christina

Suveränt att du har en blogg så man kan se hur det går för dig:)

2010-10-17 @ 16:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0