17 år och 364 dagar

Idag kom ett paket från Sverige!! Från mina föräldrar, med
* höst/vinter skor,
* en skiva med rix fm-låtar 2010      min värdfamilj har bett mig om en; min värdmamma ville höra lite vad för
musik vi lyssnar på i sverige och min värdbror älskar allt som låter (jag har filmat honom där han står med sin hello kitty mick och gitarr, får se om jag kommer på hur man lägger upp filmer på bloggen!! - han är gullig när han kör beatboxing och han är högljudd när han sjunger opera)
*...Och pakeet (som jag vile öppna på en gång, men min värdmamma tog dom ifrån mig och lovade att ge mig dom imårrn, DÅ JAG FYLLER 18!!!!!!!)

För att fira ska jag och några från min klass bowla ikväll (tyvärr så kunde inte särskilt många eftersom dom flesta har rest bort ><) och imorgon ska jag fira i la Rochelle :D

Strejken börjar bli lite irriterande tycker jag, många har slutat ta bilen eftersom det börjar bli svårt att få tag på bränsle då ingen jobbar ><,, målet är nu att "stänga" Frankrike. Eftersom vi måste ta tåget till Rochelle och tillbaka så är det irriterande; vi får antagligen åka hem en dag tidigare (= betala nya biljetter) eftersom det är strejk den dag vi skulle åkt.. Dessutom är det många skadade (och jag tror några dödsfall, men är inte säker) p.g.a. alla demonstrationer,.     Hoppas det blir bättre snart, men vet att dom planerar ganska många strejkar i rad nu!!

Nåja iaf, jag vet inte om jag lägger upp några fler blogginlägg innan jag åker, kanske om jag orkar när jag kommer hem inatt. Annars hörs vi om en vecka allihopa, HA ETT TREVLIGT LOOOOOV <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Ett jättestort Grattis i efterskott på 18-årsdagen Hanna!!! Härligt att du är i Frankrike & lär dig det vackra språket. Ha en fantastisk tid & ha kul! Kram från (tant...) Maja i Stockholm

2010-10-28 @ 11:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0