Overload av blogginlägg just nu känner jag

Idag är det lördag; men jag behövde ett tillstånd från en läkare att jag kan spela basket, och läkarens mottagning öppnar kl. 9.00. Vill man bli mottagen innan lunch gäller det att ta med sig en sovsäck och ta plats kvällen innan, men jag nöjde mig med att gå upp kl. 7.00. Väl där träffade jag Camille från min klass, och så följde jag med henne hem. Hon har MTV, vilket det var läääänge sen jag kollade på. Men det var tydligen rap-maraton hela förmiddagen, bara för att jag för en gång skull ville titta. Sedan skjutsade hennes mamma mig hem, och nu sitter jag och inte har något att göra.

Jag gillar att då och då inte ha något att göra; då kan man göra massa ovärda saker (se nedan) som ingen ändå vill läsa och som man kopierat från andra bloggar och sidor;>



Min bästa vän
är aldrig hemma när jag ringer; du vet vem du är och nästa gång jag ringer hoppas jag att din pappa inte behöver skratta åt min otur

När jag borstar tänderna blir mina tänder renare

När jag lagar mat är jag alltid stressad över tanken på att ingen kommer tycka om det

Jag är rädd för ....myror

Den värsta känslan är tanken "tänk om ingen tycker om mig"

Den bästa känslan är när någon säger att den tycker om mig

Jag är bäst på att få folk att tro att jag pratar jättebra franska, genom att svara diffust på frågor jag inte har förstått

Jag är sämst på att hålla mig för skratt när jag vet att jag INTE FÅR SKRATTA

Jag lyssnar på ingenting för mina hörlurar är trasiga :(

Jag pratar inte särskillt bra på något språk för tillfället

Jag tycker om att sova, att spela basket, franskar och random videos på youtube

Kärlek är ett ord ingen kan definiera

I somras jobbade jag för mycket

Sist jag grät var för att någon annan grät ,,

När jag vill tänka springer jag

När jag bakar så bakar jag oftast för att äta smeten och ge bort kakorna

Just nu tänker jag på att jag borde göra något vettigare än denna lista

Idag har jag gjort det jag beskrev ovan

Ikväll ska jag se en film jag inte kommer ihåg namnet på

Imorgon kommer jag baka för en julmarknad och se på en tävling i fäktning

Om jag var ett djur skulle jag vara en pingvin

Min mobiltelefon är röd

När jag vaknar på morgonen vill jag somna om och dricka kaffe på samma gång

Kommentarer
Postat av: Lisa

http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4



kommer bli en tråkig jul utan dig kusin!

2010-12-12 @ 21:05:06
URL: http://lillyaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0