Mysig söndag men kanske inte så mycket att berätta




Idag har jag inte gjort så mycket, vilket har varit sköööönt
Jag har pluggat, sprungit, gått en promenad ner till floden
Ikväll jobbar min värdmamma, det betyder att hon åker hemifrån vid åtta-tiden, och lägger mina värdbröder innan det; alltså har jag huset för mig själv efter det
Så vad har jag ägnat kvällen åt?
Joooo, jag har tittat på harry potter!! första filmen, för det e den enda som jag egentligen gillar
Och på franska; jag älskar verkligen barn som pratar franska, jag tycker det låter jättefint
Dock så saknar jag lite deras underbara brittiska accent,, det e liksom charmen med filmen
(när jag har lärt mig franska blir mitt nästa mål brittiska)

Jag vet inte riktigt varför jag skrev detta inlägg, jag tror det saknar poäng
menmen,,
Nattienattie



Jag avslutar med ett meddelande ingen behöver bry sig om förutom DUNJA (jag tar det seriöst som en förolämpning om du inte läser min blogg, det vet du)  :
Jag har kommit
på att jag inte har din mejl - och eftersom du envisas med att inte skaffa facebook ber jag dig mejla mig så att jag får din mejl?? Lahannie@hotm... TACK skarmtroll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0